2013年10月4日星期五

簡易韓式壽司

煮飯仔卜 kitchen plus
沒有up-date有好幾天了 [ 偷懶耶 ?!?!]
但其實我每隔一兩天都有寫博文
只不過是寫了其他題材吧了
有時寫下我的貓朋狗友
有時寫一寫我的 keep fit 生活....哈哈
這些其他題材的博文
都分別 post 在我的寵物卜和健美瘦身卜
請把視線往右移
---->---->---->---->----> (6.6)
嘿嘿...看到了嗎 ?
你可以一 click 網誌名稱即入
很方便的嘛 (^~*)
如你對最新博文的題材感興趣
歡迎瀏覽多多指教喔 !


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
七月時去首爾時買了一包壽司紫菜 (下圖左) ~~~~

哎呀....怎麼保存期限這麼短的呀
快要到了食用限期
要想辦法盡快把它吃掉才行哩 (=.=)
在廚房裏找到肉鬆 & 蒜香芝麻
這幾天都密密捲呀捲
捲這款簡單又好味的韓式壽司~~~~


韓式壽司飯不是加壽司醋的
只要把適量麻油加入放涼了的飯中撈勻便行




很久沒有 捲壽司
捲得不夠好...有點甩漏...哇哈 (>.<")
但味道挺不錯的呀 (^~^)

餡料方面可隨意配搭

可放進炒熟了的免治牛肉與飯撈勻

當然也可加入最有韓國 feel 的泡菜啦 !

*溫馨提示*

(1) 加入麻油在壽司飯時,宜逐少逐少加入;

不宜加入太多,否則飯會變得很油膩

(2) 由於餡料和紫菜本身已有調味,不用再另加鹽唷




<><><><><><><><><><><><><><>



金句分享:

你不可為惡所勝,反要以善勝惡.

( 羅馬書 12 : 21 ) 






12 則留言:

  1. 原來韓式壽司係加麻油,等我又試吓先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道鹹鹹香香...與日式口味不同...各有特色...試下吖^~^

      刪除
  2. 我未試過整壽司!有時我覺得自己好傳統~食中菜多~哈~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D囝囡很喜歡食日式韓式嘢...我咪投其所好囉...呵呵 ^o^

      刪除
  3. 原來韓式壽司唔係加醋係加麻油架 @@ 咁就易找材料好多了 ^ -^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係簡單d咖...只要有壽司紫菜就隨時捲得...用日式壽司紫菜都ok咖 ^~*

      刪除
  4. 韓式壽司又未整過wor一於跟!thank you!好Like今日金句這是我需要的!

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha...你一定青出於藍...整咗就post嚟睇睇...請我食番件^~*
      以善勝惡的確係very powerful...但若不是靠神...自己真無力為善哩!

      刪除
  5. 韓式壽司原來要落麻油, 香香地, YUMMY

    回覆刪除
    回覆
    1. 壽司飯的調味品如麻油..芝麻..通常屋企都常備...餡料可以很隨意...簡單又好吃的哩^^

      刪除
  6. 阿女帮我開左呢度,我唔多識用!

    http://floracookingblog.blogspot.com.au/

    回覆刪除