2014年12月24日星期三

預祝銀婚 @ 白色童話世界白川鄉







2014 年 12 月 1 日 至 5 日


今次往日本中部旅行

為的是預祝 12 月 30 日

結婚銀禧紀念

^~^

五天之內

曾往名古屋...高山市...金澤市...下呂溫泉

但回憶當中

整個旅程的亮點

就是

彷如童話世界的白川鄉!!

12 月 3 日

茫茫白雪下的白川鄉

儼如一個黑白色的世界 ~~~~ 











「Wow...很厚雪哩 ^o^」








意料之外的大雪令我倆雀躍萬分

無限喜悅 ^~^

白色童話世界白川鄉一遊

為今次銀婚之旅

劃上不能磨滅的色彩 !!

12 月 5 日


愉快的旅程轉眼結束

在踏上歸途之前

在名古屋國際空港的聖誕樹旁

拍下了這張照片



廿五年相伴的日子

轉眼間已溜走

回望過去

無盡感恩

但願在未來的歲月裏

繼續數算主恩

珍惜眼前人



聖誕佳節臨近

願大家心中有愛

與摯愛渡過一個溫馨窩心的假期

(^~^)




<><><><><><><><>




金句分享 :

如今常存的有信,有望,有愛;

這三樣, 其中最大的是愛.

( 哥林多前書 十三:13 )







12 則留言:

  1. 白鄉川真係好靚... 特別係雪景...
    銀婚紀念快樂!! 最後張相都影得好靚... ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有希...白川鄉的雪景真是令人十分難忘...美得很 ^~^
      多謝你...祝聖誕及新年快樂~~

      刪除
  2. 小花媽, 祝你銀婚 & 聖誕快樂呀!!!
    白川鄉好靚, 尤其係冬天...真係好似童話世界

    回覆刪除
    回覆
    1. MR and MRS SNAIL...多謝你...Happy holidays ^~^

      刪除
  3. 小花,聖誕節快樂!新年開心愉快!我亦就快黎呢度喇,我同妳同一曰結婚但早妳拾多年,祝妳永遠幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大花...多謝你的祝福 ^~^
      你係咪遊勻本州...去完關西又去關東再去中部玩呢??可以玩咁耐...真係好開心 ^o^

      刪除
  4. 大風雪有影響到嗎?我一月尾會去到香港有時間見面嗎?,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時行程沒有受大雪影響...但你記緊要穿足夠衣物保暖啊...take care ^~^
      我十二月初往中部時...下午四時許已開始天黑...五點已黑漆漆...所以去白川鄉要早些去哩...還有要穿合適的鞋子...不一定要雪靴...但要防滑和防水...我老公當日穿布質的運動鞋...行了個多小時後...襪子都濕透 >.<
      一月回到香港...我地一齊去歎甜品...see you ^o^

      刪除
    2. 小花多謝提點我帶左ugg防濕鞋喇,訂了住宿不怕早黑,我到港打電話給妳⋯哈哈⋯歎甜品真好⋯
      祝妳一家新年快樂!身體健康!囝囝囡囡讀書叻叻!

      刪除
    3. 大花...祝你新年快樂...身體安康 ^~^ 繼續享受你在日本的悠長假期啊~~

      刪除
  5. 遲來的恭喜呀!聖誕樹下的合照好sweet!

    回覆刪除