2015年1月19日星期一

我的窩夫熱





2015年第一篇

是寫於2014年尾的

一直存放在草稿堆中....

貼文越來越少

不只是忙...不只是懶...

主要是沒有了動力

沒有了想貼文的衝動

好像找不到再貼文的理由 >-<

........

剛才偶然在電視聽到某人說的一席話:

「...不要和別人比較...只要按著自己的步伐去走去堅持....」

Is this my answer ??


<><><><><><><><>


這是我第四次做的 waffle...算是較為滿意的喇 




一向對窩夫 waffle沒有喜惡

但約一個月前的某早晨

看完牙醫後

順道走入一間小型 cafe

隨意地點了一客有窩夫的早餐

Wow...super yummy 的窩夫啊~~~~



在 cafe 吃到的美味 waffle是很厚的

外微脆內裏是軟棉細滑的口感

甜度恰到好處...ichiban


好吃得令我感動

好吃得我要告訴囝囡老公那種味道

好吃得我經常想念那種滋味

好吃得我要某日帶老公去試

好吃得我想買部窩夫機在家 DIY

終於買了~~~~



上網參考高手的 recipe 試做了第一次 ~~~~




第一次的製成品

脆卜卜的...頗好味啦

但不是我愛的那種口感噃 






亦跟另一些 recipes 做第二次....

第三次....

ooops....總是做不到外微脆但內裏細緻軟綿的口感

第四次嘛....

較像樣一點~~~~



但仍要繼續嘗試改進....改良...

做到最令自己滿意時

才會把食譜記下!!

只要我的窩夫熱未退

I'll keep on trying ... haha ^o^














16 則留言:

  1. 好靚呀!我都鐘意waffle架

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you 乖乖媽 ^~^ 既然口味相同...你有興趣去食超yummy waffle 就話我知啦~~

      刪除
    2. 好呀好呀!你幾時得閒?我隨傳隨到^o^

      刪除
    3. 呢間 CAFE 在油麻地...Mon to Fri 只營業至6:30pm...Sat 至6:00...Sun 休息...Mon to Thurs下午茶時段我ok...我時間較flexible...邊日咩時間你方便就得啦...u can whatsapp me la ^~^

      刪除
  2. 賣相美美的窩夫,怎樣抵擋得了這滋味!

    回覆刪除
    回覆
    1. thank you charmaine ^~^ 真是美味得難以抗拒呢 ^o^

      刪除
  3. 回覆
    1. hi...米小桃...原來你也愛吃 waffle ~~

      刪除
  4. 小花妳好嗎!昨天去左白川鄉超靚漫山雪景另人不想離開,現時我在高山超凍零下4度不能出去玩喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 白川鄉真係令人難忘...我都很回味呢~~
      高山市夜晚都冇咩好玩...周圍靜過鬼...留係酒店浸溫泉啦^o^
      食多d飛驛牛先走呀~~

      刪除
  5. 小花,部窩夫機在那裡買架,

    回覆刪除
  6. 妳整得好靚留食譜給我啦,唔該曬。晚安喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 樣靚但未夠好食..食譜仍在改良中...遲D比你...繼續 HAPPY HOLIDAYS!!

      刪除
  7. 貼文的理由,唔係好讓他日回味咩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小吉...long time no see ^~^謝謝提醒~~

      刪除