2013年10月19日星期六

栗子炆雞

 
 
 
近日早晚時分
 
秋意已濃
 
栗子當造的季節又來了
 
早前和老爹歎茶
 
老爹盛意拳拳地送我一袋未剝殼的栗子
 
本想告訴他 :
 
「阿爸..我好懶 ga..通常我喺超市買真空包裝果D去殼栗子 ga bor~~」(>.<")
 
但盛情難卻....
 
真話往肚子裏吞(>_<")
 


 
 
買了半隻走地雞
 
一於泡製栗子炆雞
 
但那袋栗子嘛
 
又要剝殼又要去衣
 
剝剝剝...捽捽捽
 
下次還是 [ 依然故我 ]較省時
 
寧願多花錢買真空包裝的栗子
 
我真的是很懶的嘛...hahaha (>o<)
 
 
~栗子炆雞 ~
 
 
做法 :
 
( 1 ) 先爆香薑片,加入已醃的雞塊爆炒至香,再加入栗子,炒炒炒
 
( 2 ) 加入調味汁 : 蠔油 + 雞粉 + 胡椒粉 + 糖 + 水(汁差不多蓋過食材便夠)
 
( 3 ) 汁煮滾後轉小火, 加蓋炆煮至栗子腍 ( 約 25 分鐘 )
 
( 4 ) 試味調整味道(按需要加鹽或糖),如汁太稀,可較大火把汁煮稠或加入粟粉水
 
( 5 ) 熄火前加入少許麻油兜勻便成
 
 
栗子剛腍便可以了
 
可以一粒一粒的夾來吃
 
yummy yummy
 
多謝老爹喔 (^~^)
 
 
 
 
 
<><><><><><><><><>
 
 
 
金句分享 :
 
主怎樣饒恕了你們,你們也要怎樣饒恕人.
 
( 歌羅西書 3 : 13下 )
 
 
 
 
 
 
 
 


18 則留言:

  1. 未剝殼的栗子係咪好味過真空包裝的栗子先?其實去街市有D新鮮由店主去殼嘅栗子賣架,貴D不過我同你一樣係懶人,Hahaha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跟咗你整韓式壽司啦,老師!

      刪除
    2. 我去菜市場要行好遠...所以我係超市fans...hahaha
      無論點包裝都差不多味啫...去咗殼反而好d...可以一眼睇到有冇爛嘛 ^~*
      你咪叫我做老師啦...我d廚藝笑C人...有排都未夠班...叫老友順耳D...哈哈

      刪除
  2. 呢排栗子好甜,炆排骨炆雞都一樣咁好味道呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..下次我又試下栗子炆腩排至得..多謝你雀后^~^

      刪除
  3. 秋意漸涼吃這個栗子炆雞,真是暖在心頭呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Daisy..歡迎你嚟探我哩 ^~^
      秋冬我也會間中買街頭的炒栗子...暖笠笠又有風味...哈^^

      刪除
  4. 早晨小花,呢個餸整得好正喎!我仲未整好個blog個留言位整到亂七八糟,阿女仲未有時間搞掂佢!
    玩完番去先再整過,多謝妳的幫助!

    回覆刪除
    回覆
    1. Flora..不用客氣^~^開心去旅行啦..食多d買多d..玩飽先再執靚個blog啦~~

      刪除
  5. 小花媽,芙芙很喜歡你的post下有金句呢!
    這個粟子雞像是很好吃的樣子,芙芙未吃午飯很肚餓呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙..你好^^這碟栗子雞確是很好吃的..趁栗子當造時..你也試下煮吧~~
      我的煮食卜由開始至今..都由一節金句結束..是有因由的..但長話短說..我希望自己和到訪的人..看到金句能得到安慰和力量..謝謝你^~^

      刪除
  6. 回覆
    1. haha...我調番轉...好少用嚟煲湯添XD

      刪除
  7. 好耐無見啦! 我終於搬到http://littmimilandhk.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello...小咪咪...多謝你來找我...見番你真好...仲以為你唔再寫添 ~~

      刪除
  8. 小花媽 lng time no see, i got my new blogspot now.

    i like the hazel nut chicken, special in the cold day!

    http://ykk1929.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. blog友四散...但我很懶...沒有去搵朋友...當有舊朋友來找我...意外又窩心...比在寒冬吃栗子炆雞更感溫暖...謝謝你^~^

      刪除
    2. no worry, that's life. here is the new blog address of nap nap, see when you feel free...

      http://napnapisgood.blogspot.hk/

      刪除