2013年10月13日星期日

好大....煲之湯湯湯

 
 
 
 
八月份時身體抱恙...做了次小手術 
 
出院後覺得應該稍為進補

中國人的心態總覺得最好就是飲老火湯

但我一向對煲老火湯最沒研究

唯有摷書...上網取經

是是旦旦煲了幾次老火湯

飲多幾碗心靈得到安慰

哈哈...補了身喇補了唷

以下老火湯

可能配撘未必合宜

切勿 [ 照版煮碗 ] >.<"

寫博文純粹作記錄之用

亦請高手賜教

替小妹惡補一下煲老火湯秘訣....謝謝 ^~^





又到傻瓜煲出場了 ~~~~


呵呵....久違了唷傻瓜煲 ^o^




嗯...這款是淮山杞子圓肉鮑魚瘦肉湯~~~~




鮑魚不夠腍...中心有點硬...失敗 >.<

下次再煲鮑魚的話

要重覆按煲湯鍵兩次才行

還有....一定是杞子煲過頭

有一點點酸味...哎

下次杞子要下鹽後按加熱鍵時才加入

記住記住記住啊!!!





嗱...這一款是南北杏雪耳蜜棗木瓜豬骨雞腳湯




味道最正常就是這款了...哈哈 ^o^





最後這一款是椰子蓮子百合花膠雞殼雞腳湯

 
 長輩在大澳買了一大袋靚花膠送給我
 
每次煲湯加入幾隻
 
骨膠原啊骨膠原
 
連老公囝囝也爭食花膠補骨膠原
 
真是男男女女也愛美的時代
 
wakaka
 
這煲骨膠原爆棚的湯也有缺憾
 
就是百合煲過頭
 
帶一點點苦澀味....哎 >.<"
 
 
 
 
 
<><><><><><><><><><><><>
 
 
 
金句分享 :
 
 
 
不要自以為有智慧 ; 要敬畏耶和華,遠離惡事.
 
( 箴言 3 : 7 )
 
 
 
 
 
 
 
 


4 則留言:

  1. Wow欵欵都材料十足一定好甜好正呀!Yes杞子係要後下架!秋冬真係多飲湯水呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 煲湯水呢方面....我去你度偷師至得呀...我真係好水皮呀 >o<

      刪除
  2. 我成日都煲湯架~~我覺得有D 湯水~個人會健康D呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係名副其實嘅好太太...黃生時日都有靚湯飲...真係幸福哩^~^

      刪除