2014年5月5日星期一

開心遊地獄 (下)






2014 年 1 月21 日 ( 星期二 )


~ 灶地獄 ~



















~ 鬼山地獄 ~

這個地獄利用地熱和溫泉水飼養了過百條鱷魚

我和老公都最討厭鱷魚

所以拍照也沒興致呢 >.< 

~ 白池地獄 ~








~ 血之池地獄 ~









 ~ 龍卷地獄 ~






開心遊遍 八地獄後

駕車前往吃特色地獄蒸

下回再續啦  ^~^







7 則留言:

  1. 每個"地獄"都各有特色喎!
    點解咁熱都養倒鱷魚嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi...地地..呢D地獄真係令我大開眼界呢 ^~*
      佢地善用溫泉水和熱力...不單止養鱷魚...仲有其他動物又有魚...仲種花...但原理我都唔太明...我只識食...下次分享用溫泉熱力蒸海鮮 ^O^

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈...真係令人玩到唔想走嘅地獄呢 >o<

      刪除
  3. 鱷魚~~真係不太吸引~比著我都唔會影相~

    回覆刪除