2014年5月29日星期四

山楂蘋果茶





五月尾已經有酷熱天氣警告

真是熱得很辛苦哇 >-<

驕陽似火

走在鬧市中好像呼吸困難似的

不需要上班時

我寧可做宅女

街上熱到嗌救命呀!!!!




天時暑熱最重要補充水份

如飲白開水覺得[寡]

千萬不要以汽水或紙包飲品代替呢

否則會不知不覺間吸引了很多熱量

越飲就越肥唷 >o<
[ haha...這篇放在瘦身 blog 也可以呢 ^~<]




炎夏不如 DIY 一些有味飲料放在冰箱

簡單健康又省錢

這款

山楂蘋果茶

甜甜酸酸

而且山楂可助瘦身呢 ^~^

~ 山楂蘋果茶 ~






1 小碗山楂 + 兩三個蘋果 ( 削皮去核 )  + 3 公升水

滾後轉小火煲約半小時再多焗 十五分鐘便成

我只加入少少的冰糖調味

想健康點就不要加太多糖喲

隔去渣放涼便可放入冰箱





~ 溫馨提示 ~

(1) 我用茶葉袋盛著山楂才放入水中,隔渣時容易許多

(2) 山楂帶酸性, 所以用玻璃瓶盛載山楂荼較好




山楂的功效 ( 網上資訊 )

在100克鮮山楂果肉中,維生素C高達89毫克,其含鈣量,高達85毫克

現代研究證明,山楂還有減肥、降低血液中膽固醇和降低血壓等作用。




<><><><><><><><><><><>



金句分享 :

你們得不著,是因為你們不求。

你們求也得不著,是因為你們妄求,要浪費在你們的宴樂中。

(雅各書 4:2下-3)






6 則留言:

  1. 天氣好熱~最慘係濕~嗰下好唔舒服~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係哩...香港的夏天真係熱得人好辛苦咖 >o<

      刪除
  2. 我家中常備山楂蘋果荼,真係夏天消暑飲品呢!

    回覆刪除
  3. 小花,我哋開始凍喇,6月機票平但是香港熱情似火,進退兩難!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港的夏天真係越來越熱...太熱太凍都好難頂 >.<

      刪除