2014年5月23日星期五

迷迭香燒雞




這款迷迭香 ( rosemary ) 燒雞

雖然我不是經常做

但每次燒雞出爐

總是能品質保證地超級好味肉嫩多汁 ^~*

我一面細味燒雞的美味嫩滑

發白日夢地說 :

「哼...有朝一日我開餐廳的話...呢款燒雞一定係招牌菜之一....」

家人聽到也沒有人搭訕

只顧埋頭埋腦歎燒雞

哈....他們用行動回應我

燒雞真是好味到話也不想說呢 ...hahaha




以上相片是最近兩次烤的燒雞

食譜曾於 2010 年發表於 yahoo-blog

現把原文重新發表一次~~




~迷迭香燒雞~

文章首次發表日期:05/06/2010 03:19 pm

迷迭香(Rosemary)燒雞,芳香撲鼻,

金黃色的外皮,肉質又嫩又滑,我一點也沒有誇張的呢!

你只要肯試,跟足步驟,只會成功,不會失敗,

完美的燒雞就會在你的飯桌上. 

材料:

冰鮮雞/雪藏雞( 1 kg) 1隻,乾迷迭香 約1茶匙,蒜頭(切片) 6粒 
     


醃雞方法:

用適量酒,鹽,胡椒粉,迷迭香,蒜頭搽勻雞內外,

雞外塗上少許油,醃2至3小時(越耐越好

( 若想外皮顏色較啡,可搽少許醬油)
 
 
焗前準備:

焗爐調較至180度,預熱.

焗盆鋪上錫箔紙,塗少許油在錫箔紙上 

做法:

雞胸向上放在焗盆上,將2湯匙水淋在雞上 


 

放入已預熱熱的焗爐中層,每15分鐘淋一次水於雞上,

約45分鐘後,雞皮已變成金黃色,不用再淋水,

焗多幾分鐘,皮脆肉嫩的雞出爐啦! 
         


溫馨提示



(1)燒出爆汁( juicy ) 的雞,竅門是每15分鐘淋水在雞上

(2)當雞熱辣辣時,最好淋熱水

(3)烤焗需時45分鐘,中途不用將雞反轉面,但焗完後整隻雞也會有金黃色外皮呢
    ( 見上圖 )
           
(4)如果想把雞醃得更加入味,可以在雞肉上用义刺一些小孔

(5)若雞的大小不同,需自行調較烤焗時間
              



<><><><><><><><><><><><>


金句分享 :

你的話是我腳前的燈,是我路上的光.

(詩篇119:105)









4 則留言:

  1. 先2日去SOGO~佢D 急凍雞都特價~我見到都好想買~~不過個冰格又冇咩位~打消咗個念頭~哈

    回覆刪除
    回覆
    1. SOGO 減價時人頭湧湧...好似買嘢唔駛錢...我每次放工都經過咖...但怕逼人都冇入去濕平>o<

      刪除
  2. 小花開餐廳我一定飛番去捧場!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哼...呢個係我夢想之一...可惜香港舗租太貴...真係發夢諗下好喇 >O<

      刪除