2014年4月9日星期三

韓式拌飯





昨天放工後在街市逛來逛去

看到甚麼也不想買

連游水海魚也不想買 >-<

突然想起那盒還未開封的韓國辣醬

一於做韓式拌飯啦....哈 ^o<



買些大豆芽 + 菠菜 + 豆腐乾 + 肥牛

回家開工喇 ^~*


下午先做好 涼拌大豆芽 和 涼拌菠菜

放入雪櫃冷藏 

晚飯前只需用韓式燒烤醬炒炒肥牛

煎幾隻荷包蛋

從雪櫃取出各式各樣涼菜

拼呀拼砌呀砌

就做了一碗美味的韓式拌飯 ^~^


配料有涼拌大豆芽 + 涼拌菠菜 + 豆腐乾 + 紫菜絲 + 泡菜 + 肥牛 + 荷包蛋

可再灑些炒香芝麻哩





吃時加入一小匙韓式辣醬

吃時拌呀拌

攪呀攪

韓國風味就在眼前 ^~^

一向不愛讚我的咀尖老公竟然這麼說 :

「 我真心覺得好好味呀 ....」

哈....他的 [食評] 真搞笑

今早想起他的 [ 真心話 ]

我不禁卟一聲笑起來...

hahaha ^o^




<><><><><><><><><>



金句分享 :


惟有基督在我們還作罪人的時候為我們死,

神的愛就在此向我們顯明了.

( 羅馬書 5 : 8 )






14 則留言:

  1. 「一句話說得合宜,就如金蘋果在銀網子裡。」你的另一半說出讚賞的一句能令你樂了半天吧! 韓式拌飯在夏天吃更享受呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. hi...Daisy ^~^ 讚美說話人人都鍾意聽 ^~* 夏天做拌飯唔駛煮到一身汗添~~

      刪除
  2. 賣相真係好似店舖食咁ge 樣啊 ^^

    回覆刪除
  3. 好豐富, 好多料呀! 比老公讚吓, 唔洗食都甜晒啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. thx....小咪咪...佢好少讚我咖...haha

      刪除
  4. Wow 色香味俱全!連D碗筷都係韓式的,好pro呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. thx...你真係眼利...隻spoon 真係在韓國買的^~*

      刪除
  5. 我成日都好想整呢D拌飯, 不過材料太多, 但每樣只係要少少, 剩返的唔知點算好, 所以一直都唔敢試整
    平時你會點處置架

    回覆刪除
    回覆
    1. 涼拌大豆芽同菠菜放在雪櫃一兩日都ok的...可以送飯送麵哩...泡菜都有迷你盒裝的~~

      刪除
  6. 賣相好吸引~我鍾意你連個碗同筷子都咁韓式呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀黃師奶....係韓國食拌飯係用呢d碗咖嘛...我咪學到足囉...haha

      刪除