2014年4月30日星期三

薯粒蟹柳吞拿魚焗大磨菇






寫完伴碟的 薯粒

才寫主菜焗大磨菇

哈 ^o^

~ 薯粒蟹柳吞拿魚焗大磨菇 ~




突然興致勃勃焗大蘑菇

又是源於往 OSS 吃早餐

其中一款早餐收費 $69

我當然不會點啦 [ 太貴了吧 >.<]

雖是 assorted 甚麼也有一些

但究竟有甚麼值得 charge $69 ?!

我想就是那隻大磨菇吧 >o<

[ 老公...呢 D 大磨菇喺 One田 都係賣廿幾蚊三隻之嘛....

我整比你食喇...駛唔駛咁貴呀~~~~]


坐言起行...立刻去 One田 買包有機大磨菇

不單止煎 or 焗

還釀了...

是有餡的大磨菇呢...haha ^~^




材料 :



廿五元有三隻啦 ^~* 



大蘑菇用濕廚紙抺乾淨便可

不要直接用水沖洗

否則焗時會瀉出很多水呢 ^~*

蟹柳 + 罐裝水浸吞拿魚 + 馬鈴薯烚腍去皮切細粒 + 大磨菇 + 片裝芝士 


我用這方法隔去吞拿魚多餘的水份



薯粒加入吞拿魚

再加入少少鹽和黑胡椒調味 



令顏色鮮艷一點

我在面放一些蟹柳 



放入已預熱焗爐 ( 180 C ) 焗約十分鐘便可

磨菇放架上...下放焗盆可盛起滴出來的水 


~美味加分小貼士 ~

家人看到這些有餡大磨菇

都樂於做 [ 白老鼠 ]

三爬兩撥便吃光光 ...哈哈

但我覺得可以有更美味的做法 :

( 1 ) 用 parmesan cheese 鋪滿整隻磨菇代替片裝芝士

( 2 ) 把馬鈴薯壓爛成 薯蓉

( 3 ) 若不做薯蓉, 調味時加入奇妙醬也可






大磨菇另一食譜

請看 ~~~~

芝士雞粒焗大磨菇

多謝瀏覽 

d(^~^)b




<><><><><><><><><><>




金句分享 :



一主,一信,一洗,一    神, 就是眾人的父,

超乎眾人之上,貫乎眾人之中, 也住在眾人之內。

我們各人蒙恩,都是照基督所量給各人的恩賜。

(以弗所書4:5-7)





10 則留言:

  1. 係香港好小見有大磨茹賣! $25有3隻, OK喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi...May^~^ 真係抵買的...而且是有機的...試去日資超市看看...我在一田超市買的呢~~

      刪除
  2. $25 有3大隻都唔算貴~
    我嗰到$40都得4隻~仲要未必大tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同貨源價格分別好大哩...再平d都有...華x超市最平...$12有兩隻...haha...格價真係C9最叻 ^O^

      刪除
  3. Le 隻菇以前好貴架!E家真係平咗好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係強國貨?!?!...不過都唔驚得咁多LU >O<

      刪除
  4. 水太太都好喜歡食呢隻菇架,好有菇味﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢...大磨菇真係好有菇味仲好有營養添 ^~*

      刪除