2014年4月27日星期日

開心遊 [地獄] ( 上)





地獄....

本應令人不寒而慄

但我倆在九州別府市

駕著車開心遊 [地獄]

^~^

人間固然可以有令人樂透的 [天堂]

而在別府市

在世界這一個角落裏

竟有一個可以令人樂而忘返的 [地獄]

這個人間 [地獄]

令我印象難忘

渡過了一個開心的下午 !!


2014 年 1 月 21 日 ( 星期二 )

~ 山地獄 ~










~ 海地獄~













 ~ 鬼石坊主地獄 ~




熱騰騰的泥漿

湧出來時形成圓形氣泡

就像和尚 ( 日語為坊主 )的頭頂呢 !






~ 飄雪下的小確幸 ~

21 日天色放晴

陽光普照

當我倆抵達 [ 地獄 ] 區時

看到有如花瓣的東西飄下來

定神細看

原來是飄雪

我驚喜得難以形容 ^o^

[ 雪花]彷彿是一個與我闊別多年的朋友

當年在多倫多第一次與 [雪花] 相遇

興奮得來不及穿上外套

只穿著單薄的衣服便跑出校園外拍照留念

當年的我

十九歲的高中生

想不到多年後在別府市

我再與 [雪花] 相遇

不一樣的年紀但同樣的雀躍興奮

晴空灑下茫茫白雪

背後是茫茫煙霧的地獄溫泉

拍下了這一幅

飄雪下的我 @ 別府 [地獄]

小確幸 !!







6 則留言:

  1. 哈~~睇d 相知你玩得好開心呢~
    去到地獄都咁開心~~哈~真係好搞笑~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個[地獄]好好玩...一D都唔可怕...haha

      刪除
  2. 唔同溫泉景色各有不同,好特別 *^_^*

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi...charmaine...真是大自然裏的奇觀呢^~*

      刪除
  3. 小花,玩得咁開心乜地獄都唔驚啦!下次我都去闖一闖!多謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大花...搵機會同女兒去玩下啦...除咗有溫泉奇觀...仲有大把嘢買...好開心呢^~^

      刪除