2013年11月27日星期三

My 剩 sushi





Sushi  & 茶碗蒸 & 烤飯糰

之所以能扯上關係

皆因慳家...環保...有衣食

這是一個響應 [ 咪做大嘥鬼 ] 的生活小故事

充分反映 C9 的慳家大智慧

多謝繼續瀏覽 (^~^)


~ 茶碗蒸 & 醬油烤飯糰 ~
 


 
那邊廂的公仔箱播著
 
My 盛 lady
 
這邊廂我的雪櫃裏有
 
My 剩 sushi....hahaha
 


 
星期一我罷煮晚餐
 
因家務太多做到要喊停....
 
因老公阿囡是 sushi & sashimi lover....

因逢星期一買有九五折....

因晚上八時後有 mark-down....

以上種種原因

都會令人眼闊肚窄

唯有把吃剩的 sushi 往雪櫃擠

Oh....my 剩 sushi

新鮮時是寶

隔夜變了草

壽司飯變硬

魚生新鮮度欠奉

一於將 my 剩 sushi 來個大變身

登...登...登登

變成茶碗蒸 & 烤飯糰

おいしい Oishii




茶碗蒸的做法一如蒸水蛋

分別只是加入鰹魚粉調味

又或用冷麵汁也可

有豐富配料的茶碗蒸

超級好滋味 (^~^)



變硬了的壽司醋飯

先蒸幾分鐘令飯稍熱稍軟

放入飯糰模製成飯糰

用易潔鑊以中火把飯糰煎至表面微焦 (不用放油 )

在表面搽上日本醬油烤煎

只消幾分鐘便成了外脆內軟

熱騰騰的醬油烤飯糰

おいしい Oishii


 
 
吃時灑上飯素
 
又是另一種口味哩 !!
 
 
 
<><><><><><><><><><><><><>
 
 
 
 
金句分享 :
 
 
祢的話是我腳前的燈,是我路上的光.
 
( 詩篇 119 : 105 )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





18 則留言:

  1. 好方法啊, 等我又試下先. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 食得唔好嘥...轉個形式食...一樣咁好味...試下啦好簡單咖咋^~^

      刪除
  2. 好好味啊!以後 D 冷飯除咗攞嚟做炒飯之外,仲可以整燒飯糰!

    回覆刪除
    回覆
    1. 記住加D壽司醋噃...包你食過番尋味...哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈...我都係執人口水尾啫...我個人好鬼木獨至真 >.<

      刪除
  4. 咁sushi上面D刺身呢?唔見咗既~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...你最有尋真精神 ^o^ 實不相瞞...有四片三文魚刺身比阿囡冒住肚痛嘅危險食咗...其餘都係茶碗蒸裏面...所以好多料咖 ^~^

      刪除
  5. 飯糰煎到金黃,好似鍋巴,流晒口水(* ̄¬ ̄)o―∈~

    回覆刪除
  6. 小花媽,個飯糰烤得好靚呀!
    原來就咁煎就可以做到呢個效果,芙芙仲以為一定要用火烤至可以呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是第一次試做...意想不到的好效果和美味...所以急不及待和你們分享哩 ^~^

      刪除
  7. Le個有衣食加慳家大法真係好正!讚讚讚!

    回覆刪除
  8. 呢個唔好蹤的食法真係好得啊!!! 十個讚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...隔夜飯餸轉個方式煮嚟食...就會好好食...好快食光光...多謝你鼓勵^~^

      刪除