2013年11月11日星期一

迷你元貝冬菇粒蒸肉餅

 


快餐店賣廣告

宣傳那碟超值的

珍珠帶子福建炒飯

我沒有光顧

未有嚐過

但這廣告令我想起早前這碟

迷你元貝冬菇粒蒸肉餅

 


 有些元貝拆成絲

混合在肉餅裏

有些原只放在肉餅上蒸

吃時很有嚼頭耶 (^~*) 
 
 
總覺得那些貴價的日本大大顆元貝
 
如果拆成絲用來煮餸
 
未免有點可惜
 
這些迷你元貝
 
味道雖稍遜色....外貌不夠大體
 
但價錢很划算
 
這樣一碟的份量只需約三十元便買到
 
自用煮家常小菜如肉餅...蒸蛋...煲粥等
 
經濟又實惠
 
哈哈...我的慳家本色又來了 (>.<)
 
 


肉餅真是百吃不厭的家常菜

好下飯又易做

配料可隨意配搭

想蒸出鬆軟的肉餅

記緊要加入幾湯匙燕麥片

鬆軟之餘亦令營養加分

另一秘笈是調味時加進幾湯匙水

逐匙逐匙地加入拌勻

直至豬肉吸飽水份為止



~溫馨提示~

(1)可保留浸元貝和冬菇的水,調味時加入免治肉中

(2)浸軟冬菇後,可先用粟粉摔勻整隻冬菇才再沖洗,有助去除污物

(3)把元貝浸軟後,要把位於邊位的硬枕去除,該枕太硬不宜食用



若你喜歡肉餅的菜式

歡迎瀏覽這些肉餅的食譜 ~~~~

 

 
 
姬松茸瑤柱銀魚蒸肉餅






<><><><><><><><><><>



金句分享 :

耶和華是我的牧者,我必不至缺乏.

( 詩篇 23 : 1 )





 

11 則留言:

  1. 我好like肉餅桇!等我又跟先

    回覆刪除
  2. 我好like肉餅桇!等我又跟先

    回覆刪除
    回覆
    1. 要上班的日子早上醃好放書櫃....放工一蒸就開得飯....真係方便又好味哩^^

      刪除
  3. 哈哈哈~我見有人話佢個炒飯好難先搵到一粒仔帶子喎!~自己煮就最好呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦~~~~我見港鐵D海報有好多粒帶子喎...咁係咪違反咗商品廣告條例哩>.<

      刪除
  4. 小花媽,好多肉餅的配搭呀,
    元貝蒸會唔會多種鮮味呢?好似好好味咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...有D粒粒元貝係肉餅面...可以趙趙下...幾好咖^~*

      刪除
  5. 小花媽,你有好多唔同肉餅配搭,見到好想食啦

    回覆刪除
    回覆
    1. hello...cici ^~^我囡囡鍾意食肉餅...想配搭一些較健康的食法...咪動下腦筋囉...haha

      刪除