2013年11月18日星期一

釀尖椒

 
 
 
和老爹飲茶
 
點了幾次釀尖椒
 
但茶樓點心總是超油膩
 
似乎吃一條已油份超標 (>.<")

但少少辣

又幾好味喎

哈....不如自己整 ^O^

不但少油健康

而且經濟實惠

廿元左右的材料已有一大碟

釀尖椒




釀尖椒比釀茄子釀青椒釀苦瓜....都來得簡單

尖椒去頭切尾---->一開為二---->去籽洗淨

搽少許粟粉於椒內---->釀入鯪魚膠

只需煎香魚肉那面---->後再放入煮熱了的獻汁內燴一會兒

DONE (^~*)

 
 
今次我簡簡單單把烤鰻汁(約6湯匙)煮熱
 
加適量水(約3湯匙)入烤鰻汁中
 
以中火把煎好的尖椒在汁裏燴一會兒
 
當汁轉杰時魚肉便可熟透喔 !
 
 
 
 
 
<><><><><><><><><><><><><><>
 
 
 
金句分享 :
 
 
靜默有時,言語有時.
 
( 傳道書 3 : 7 下 )
 
 
 
 
 
 
 

10 則留言:

  1. 留左言... 無鬼左... T_T
    香港好在有現成鯪魚肉賣... 我好鍾意食架!! 不過唔敢釀尖椒, 因為辣... 你同你家老爺都幾食得辣喎!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無鬼左..又留過!!..多謝晒 ^o^
      川老爺有冇食過煎釀三寶?整d佢歎下喇>~<冇現成鯪魚肉可以自己剁...不過要成擔心機~~
      我係同我爹哋飲茶...我之所以叫佢做老爹...因為佢今年83歲喇 ^~^

      刪除
  2. 尖椒好辣呢..我每次都係食完一啖就吐番出黎, 真係好唔食得辣嫁我.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買呢D尖椒大大隻有成四五寸咁長...只係少少辣...囡囡唔食得辣都食到咖 ^~^

      刪除
  3. 用烤鰻汁煮, 好似幾方便喎, 搵日都試下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...呢D懶人醬...真係好方便咖 ^~^

      刪除
  4. 我好鍾意食架, 有時啲籽仲留喺度, 好辣, 正

    回覆刪除
  5. 食尖椒就好似買大細咁hahhaaa 唔知邊條辣辦條唔辣XDXDDD

    回覆刪除