2014年4月10日星期四

夜遊別府市




寒風細雨下

我倆在寧靜的別府市街道上迎風而行

身處一個陌生的城市

但不知怎的

我感到很舒服...感到很安全

是否因為有你作伴?

是否因為那種風雨同路的感覺 ?



2014 年 1 月 20 日 ( 星期一)


Check in 後, 往酒店附近的 Youme town [ 醫肚 ] ~~~~


超抵食的定食 




八時許已很清靜,我倆包場....哈 ~~~~



食物質素又好又美味...炸物很棒...脆而不膩

端來的定食與陳列的一模一樣哩 ^o^ ~~~~




吃飽飽再逛超市 ~~~~



 回到酒店歇一會...去浸溫泉也 ^~^

浸完又宵夜 ^o< ~~~~



 凍蟹腳雖不及在大阪的美味

但挺不錯...價廉物美  



Wow...我的甜品 ~~~~

一杯滿足到多個慾望

有布甸...水果...鮮忌廉蛋糕....曲奇




~溫泉裏的小確幸~

在酒店的女賓大浴場內

來浸溫泉的人寥寥可數

寧靜的浴場...只聽到潺潺的流水聲

溫泉的煙霧令我如在夢中

是一個很甜...

很幸福的夢 !

(^~^)









6 則留言:

  1. 浸完又食個夜宵~~你都好識享受喎!哈~~

    回覆刪除
  2. 自從養咗乖乖差唔多7年冇去過旅行,唯有去別人的blog睇下旅遊篇當去咗hahaha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係一個狗狗 super great mum ^~*
      不過你經常帶乖乖周圍玩...有很多地方我都未去過哩>o<

      刪除
  3. 真系超抵食的定食 !我鍾意個甜品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大花...又平又好食...超值呀^o^呢款甜品我超like...食咗幾次...肥C...haha

      刪除