2014年5月25日星期日

豆腐煮火腩




為何豆腐火腩飯變成 [ 佬飯 ] ??

害得我這個 C9去茶餐廳也不好意思點來吃 >.<

一於自己煮一大碟吃個夠

而且更加入豆腐乾

不單令營養加分

也更有嚼頭呢 ^~*




材料 :

燒腩切件 + 煎釀硬豆腐一盒 + 豆腐乾切薄塊 + 薑片 + 蒜片 + 蔥段


獻汁 :

蠔油 2 湯匙 + 胡椒粉 + 少少鹽 + 少少糖 + 少少麻油 + 水半碗


做法:

(1) 先把 豆腐煎香 , 盛起備用

(2) 熱鑊下油,爆香薑蒜蔥段,放入燒腩炒香

(3) 然後加入豆乾塊炒炒炒

(4) 再加入已煎香的豆腐,輕力炒幾下

(5) 沿鑊邊贊酒, 兜炒幾下再加入獻汁

(6) 輕力兜炒 ( 避免把豆腐弄碎) 至獻汁滾起,如汁太稀,加入少許生炒水埋獻便成







<><><><><><><><><><><>




金句分享 :




你必點著我的燈。


耶和華我的神必照明我的黑暗。


(詩篇 18:28)








8 則留言:

  1. 小花早晨!又靚又正嘅豆腐火腩我都想食碗飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大花你好 ^~^...呢款餸真係可以食幾碗飯 ^o^

      刪除
  2. 哈..係喎...唔知點解要係男人的浪漫呢?攪到女人一叫呢個飯好似好MAN咁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之唔係...攪到 C9 唔好意思叫添...hahaha
      吸血鬼...long time no see...多謝你嚟探我呢 ^~^

      刪除
  3. 女人都可以好Man架! HEE HEE!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..女人唔駛食豆腐火腩都可以比男人更tough更能幹...sure ^~<

      刪除