2014年5月9日星期五

有添加的罐頭湯






如把切出來的菇蒂丟棄

未免太浪費吧 >-<

如你一向有看我的 blog

就知道我是慳家娘

主張 [ 食得唔好嘥 ]

haha ^o^

我把大磨菇的蒂

加入罐頭湯 [ 慳 but 懶 ] >o<

做了多多多磨菇的磨菇湯 ~~~~



只要加入一個 light cream

磨菇湯就更 creamy 啦

這些 light cream 是我家中常備的呢 ^~* 


大磨菇的蒂留下來喲 


切碎加入湯啦

食得唔好嘥嘛 ^~^ 



又 creamy 又多菇菇的磨菇湯

(^~^)





另一款有添加的罐頭湯 ~~~~


添加了整個洋蔥絲的罐頭羅宋湯呢 ^~^ 


近日天氣時冷時熱

周圍很多人感冒耶 >-<

突然想多吃洋蔥

殺菌兼預防感冒 [心理安慰 ^~*]

用一碗水把洋蔥絲煮軟~~~~



然後加入一罐羅宋湯便 OK 啦

其實很多湯也可以

只要和洋蔥對味便行喔 !!



吃了超多洋蔥

心理上抵抗力大大提升了似的

hahaha  ^o^





<><><><><><><><><><><><><><>




金句分享 :


無論做甚麼,或說話或行事,都要奉主耶穌的名,藉著他感謝父    神。

( 歌羅西書 3 : 17 )





14 則留言:

  1. 雖然有添加,但好好味﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...係D罐頭湯好味啫>o< 多謝你水太太^~^

      刪除
  2. 好~ 要試下
    Happy Mother's Day ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 米小桃...thank you ^~^
      呢款懶人湯...試下無妨...但你咪學我咁鬼懶 >o<

      刪除
  3. 小花,你好嗎!吃洋蔥有益,母親節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大花...你的母親節收禮物收到手軟...祝你成年都咁開心^~^

      刪除
  4. 我老公個祖母都係留起d冬菇的蒂~用黎煲湯架~個湯真係香d 呢~!

    回覆刪除
  5. Good ar 物盡其用唔浪費!

    回覆刪除
  6. 勤儉可以至富.慳家可以持家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢句係咪你的座右銘...難怪你咁成功 ^~*

      刪除