2013年9月9日星期一

搬卜風暴

 
 
 

 
一直有 [ 兩頭家 ] 的我
 
也給阿虎卜今次突然 [ 執笠 ] 弄得心情低落
 
這個多星期真沒甚麼心情 up-date >.<
 
所以我可以想像 ( 但無法完全感受)
 
那些多年來一直對阿虎一心一意
 
全副精神投放在阿虎卜身上的 bloggers
 
這段時間是多麼的無助無奈(同情)
 
不過...
 
我看到很多腦友都搬了來 blogspot
 
很短時間已把 [ 新家] 粉飾得美輪美奐
 
我真的想大聲對你們說 :
 
「你們真棒哩 !! 加油加油唷 !! 」

 
 
 
至於我哩...
 
阿虎的卜已進入了唯讀模式 ( 不捨...嗚 >.<" )
 
得到腦友教路
 
已把所有博文搬家到 [ 點煮網 ]
 
另外阿虎只花了幾分鐘便完成了備份 (wow... 難得有效率 )
 
我也將備份下載到自己的腦了
 
可以做的都做了...也煩夠了 !!
 
其實我也有 300 多篇的博文是沒有在 blogspot 存檔的
 
但暫時沒有打算續篇續篇自己搬過來
 
因為無論是精神和時間
 
我都應付不來
 
希望阿虎能按照計劃和守住承諾
 
在阿虎卜關閉後
 
能把我們的心血搬往新的網址吧 !!
 
 
 
 
看到大家都很努力地經營 [ 新家 ]
 
上星期我也花了一晚時間
 
把 kitchen plus 重新裝修一下 ^~^
 
不過有些功能
 
真是令我摸不著頭腦
 
就如 google +吧
 
看似 facebook 的功能
 
但一向對facebook沒興趣又不懂玩的我
 
對著 google + 真是覺得自己是個電腦白痴
 
看完一大段說明文字後仍然似懂非懂
 
莫非我有理解障礙 ? ( 救命 >.<" )
 
 
 
 
 
 
 
 
 


10 則留言:

  1. 慢慢來啦!我都唔會自己搬返D內容過來喇... 隨緣吧...
    一起加油!! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 做了備份..自己隨時睇得番就算lu..我係咁諗^^加油呀有希..哈原來你都改了名..現在是川有希^^

      刪除
  2. 我仲未打包呀!有friend話佢打包唔成功,yahoo sent 咗message話已完成但又冇send條link俾佢,我好驚唔見哂乖乖D開心相呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我算好彩..幾分鐘就攪掂晒..阿虎從來未如此對我咁好..哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 見到舊朋友..真開心^^多謝你呀小月一半~~

      刪除
  4. 小花媽~大局已定~
    放棄YAHOO~~~以後唔駛煩~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 執晒包袱走人lu..E+都冇去Yblog逛了..不過又唔慣喺呢邊逛bor >.<

      刪除
  5. 回覆
    1. Hi..米小桃..你也來了BLOGSPOT?稍後去探你^^

      刪除