2013年9月6日星期五

終於種香茅^^

 
 
 
超喜歡吃用香茅調味的食物 ~~

香茅豬扒

香茅雞扒啦

香茅烤全雞啦

還有冬蔭公湯啦

真是想起都垂涎三尺哩 ^o^

現在很多超市都有包裝的香茅賣

約十元一包

一包也可用上四五次吧 !



去年我轉載了一些種香茅的資料

這篇 動手自種香茅 你有看過嗎 ?

這篇博文一直都是熱門文章之一

哈 ^^ 原來有很多朋友想種香茅的呢 !

去年我忙於搬屋裝修事宜

只把雜誌的資料轉載和腦友分享

自己倒沒暇嘗試種香茅

所以那篇博文只有文字沒有相片 >.<

最近常常買香茅

煮香茅豬扒呀冬蔭公湯呀....

終於留下幾支香茅試下種喇...haha




wow....浸了幾天便長了長長的葉 


很快便長了根哩 


隨意地找些花泥塞了進去


 

我對栽種沒甚麼研究 

不知道會否成功呢 ? ( >~<")





<><><><><><><><><><><><><><>




金句分享  :

你要認識   神 , 就得平安 ; 福氣也必臨到你.

( 約伯記 22 : 21 )








6 則留言:

  1. 小花媽, 你可唔可以教我點樣import 以前D blog 過來呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識呀..你見我有咁多博文喺呢度..唔係搬來的..我由2011年開始就喺blogspot呢度寫咖喇~~
      我諗如果數量唔太多的話..不如自己一日搬幾篇啦..copy & paste 咁啦..但我不打算咁做..我都有成300篇博文是blogspot沒有存檔的..但我唔得閒咁搬法..太煩喇..已經備份存了入自己電腦的檔案便算了~~

      刪除
    2. sorry 搭句嘴,Copy and paste唔work架!朋友問咗yahoo,你E家copy & paste過嚟blogspot睇到哂,但once yahoo close down 個server唔再運作只係會睇到D text D相會冇哂架!

      刪除
    3. 搭訕多d好呀..唔知點解咁靜..haha..不過我知其他地方好熱鬧..我就快冬眠>.<
      講真..即使copy & paste work..都唔值得花咁多精神時間去做啦..備份在自己檔案咪算囉!

      刪除
  2. HIHI, 小花媽....好開心可以搵得返你....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都搬咗嚟? E+人人都忙搬屋..又失散晒..真係笠咁亂 >.<
      keep in touch ^~^

      刪除