2013年10月23日星期三

不敗的DIY pizza





一直有看我網誌的腦友都會知道

我是烘焙初哥

做蛋糕....一竅不通 (>.<")

做曲奇....製成品賣相似炸雞 wakaka

做麵包...沒有象仔做不成

那麼....

能抖膽寫篇甚麼 {不敗DIY pizza}

一定是有 [秘密武器 ] 吧!!



嗯 ^~^

對啊...是有 [武器]

但不是秘密

願意在這裡分享就不是秘密唷 !! (^~*)

不如先看一看我的 DIY pizza ~~~~ 
 
 

 
賣相還可以吧...哈哈 
 
味道挺不錯的 
 
薄餅底的口感就像 {披薩屋} 的脆脆薄餅底
 
如果想試做就繼續看吧
 
不喜者請轉台
 
始終我只是烘焙新手
 
不敢班門弄斧
 
順便在這裏介紹大師級的 手作比薩 連實作影片

找天我也要跟 Carol老師做個手作比薩喔 (^~^)





言歸正傳...哈哈

我的不敗 DIY pizza 來了 ~~~~ 


 
有天逛超市買了這包 pizza crust 粉
 
只賣十多元
 
只需加水很簡單
 
最合我這個烘焙懶人....wakaka (>o<)

 
材料很隨意啦 ~~~~
 
我 [ 就櫃取材 ]...
 
摷到青椒 + 腸仔 + 吞拿魚( 一定要隔去水份啊)
 
 

 
在十二元店買的 pizza sauce


一包粉可製一個 12吋的 pizza
 
但太大會放不入焗爐
 
所以我就做兩個迷你 pizza 啦 (^o^)
 
麵團擀開成圓形後把邊捲起 
 
搽 pizza sauce...加入餡料...撒上 cheese便成

我只撒入 parmesan cheese

但若想芝士有拉絲狀

記緊要再加入 mozzarella cheese才行

 
 
嘩....入焗爐喇~~~~
 
200C 焗約15分鐘就可以了 (^~*)
 
 
 
很好玩的 DIY pizza
 
烘焙糟糕如我也不會失敗
 
成功感滿滿的喲
 
d(^~^)b
 
 
 
 
<><><><><><><><><><><><>
 
 
 
金句分享 : 
 
因我們行事為人,是憑著信心,不是憑著眼見.
 
( 哥林多後書 5 : 7 )

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


10 則留言:

  1. 正wor!請問邊度有pizza crust 粉賣呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺吉豬島買咖...不過唔係時時有貨,,,或者喺鬼鬼地超市都應該有呱 ^~*

      刪除
  2. Good ~ 我都要買pizza crust 粉. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...都ok咖...唔駛搓又唔駛買麵粉...玩下消磨時間好玩意來的~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 哎呀...呃得下人咁啦...haha...多謝你欣賞 ^^

      刪除