2015年1月31日星期六

好大....煲之清湯蘿蔔牛腩





全家人除了我都是牛魔王

所以做清湯腩

我只吃幾件蘿蔔

純粹得個 [ 做 ] 字 >-<

不過呢...

每次做清湯腩

我都會盛起一小盒[ 外賣 ] 送給老闆吃

他每次都讚賞牛腩炆得夠火喉又好味

令我飄飄然呢

呵...呵...

所以即使我不嗜牛

做清湯腩都做得很開心

哈哈 ^o^


~ 清湯蘿蔔牛腩 ~


材料:



除了牛腩和白蘿蔔

有起鑊用的薑片和蒜頭

調味料有白胡椒粒 + bay leaves + 冰糖 

做法:

( 1 ) 牛腩洗淨切去肥膏,放入沸水汆水後盛起瀝乾水備用


( 2 ) 用薑片蒜頭起鑊 , 爆香已汆水的牛腩,贊酒
  

( 3 ) 把爆香的牛腩放入智能煲內鍋 , 加入 bay leaves + 稍為壓碎的白胡椒粒 + 冰糖

我把調味料盛在茶袋內 

( 4 ) 加入清水


 ( 5 ) 選擇  < 筋腩 >  功能鍵


( 6 ) 用薑片爆香蘿蔔, <筋腩> 功能完成後加入蘿蔔


( 7 ) 選擇  <肉類> 功能鍵


( 8 ) 約十五分鐘後加入鹽調味後便可食用


<溫馨提示>

( 1 ) 加入蘿蔔前記緊要把湯面的肥油隔走呢

( 2 ) 不必加入雞湯雞粉之類的調味,牛腩和蘿蔔煲出來的湯已很清甜,原汁原味呢

( 3 ) 加入 bay leaves 可令味道錦上添花,是不可缺少的材料






原汁原味的清湯蘿蔔牛腩

配白飯或米粉都滋味無窮 ^~< 












2 則留言:

  1. 小花媽,芙芙食親清湯腩都係出街食,
    從來未食過自家製,見你整得咁正,
    下次芙芙都要試下煮,希望都會好似你咁成功啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙..你好 ^~^ 我都係煮過幾次咋...做法不複雜...都係心機嘢...你一定可以做得成功咖...試下啦 ^~^

      刪除