2015年1月28日星期三

麪包機方包升呢版





用麪包機[一腳踢] 做的方包

有時滿意有時不理想 >.<

最近偶然看到醉愛廚房的

超軟牛油方包

跟著方法照做

製成品果然質素較穩定

不會時好時差

多謝 O Law 的分享

d(^~^)b

麪包機方包既然做得令我滿意

這一陣子密密做呢

哈哈 ^o^

第一次 升呢版~~~



包包漲得超高

漲到頂住蓋子的小窗口添 >.<

很軟棉的口感

haha....升呢

做份厚厚的腿蛋治做早餐

super 升呢 ...hahaha 


第二次~~~~


今次沒漲得那麼誇張 



一樣是升呢版方包

我滿意 ar.... 


第三次~~~~




用了黑糖和牛奶 ( 代替水 ) 的升呢版方包 



總括來說

O Law 的方法很靠得住

Thank you so much, O Law !!

d(^~<)b

*象仔麪包機 mode selection steps :*

( 1 ) 放入材料後(除了牛油),選 Quick baking mode,當可添加材料的嗶嗶聲響起時, OFF 機

( 2 ) 加入室溫牛油

( 3 ) 選 Basic Bread Mode Regular light crust , START








5 則留言:

  1. 小花,我好少做方包,搵日試下先得,我明天一早飛香港喇!有時間就會一會我啦⋯嘻嘻⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 你番到香港一定好忙好多朋友要見...你抽到時間就隨時搵我啦...見半粒鐘都得咖 ^o^

      刪除
  2. 小花早晨!我已經到達香港,買到電話卡就打電話給妳,多謝俾面!

    回覆刪除