2014年11月23日星期日

蒜蓉香煎龍蝦






~ 蒜蓉香煎龍蝦~



在數字店買回來的急凍cooked 龍蝦~~~~

嘩....soooo  big

六十多元也算划算啦 ^~<

簡簡單單用蒜蓉煎香食啦 ^~<

照包裝指示解凍後放在沸水煮五分鐘後取出

用廚剪將龍蝦 [ 解體 ] ....呵呵



剪去刺手的部位

身體一剪為二

難剝殼的部位將肉拆出
 ( 如手腳 ... 幼幼的腳也可用手把肉唧出來呢 ^o^)


碗內的菇和龍蝦肉用來煮天使麵呢  



做法:

( 1 ) 熱鑊下油放入龍蝦和蒜蓉 ( 蝦肉向下)

煎至香噴噴先 ^~* 



( 2 ) 贊入白酒

煮至乾身便成 




只吃蒜蓉煎龍蝦不飽肚呢

白汁龍蝦肉菇片天使麵和牛油黑椒炒雞肶菇伴食

呵呵...看似豪氣但實質很經濟的龍蝦餐

煮的滿意

吃的開心

老公說龍蝦好味又划算

經過數字店又買多兩隻存貨

雪櫃冰箱逼到爆呢

( >.< )


<><><><><><><><>




金句分享 :

不要自以為有智慧;要敬畏耶和華,遠離惡事.

(箴言 三:7 )








11 則留言:

  1. 我都好like龍蝦架, 吾知這款可吾可以整芝士伊麵呢? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Mickey...咁遲才回覆...真係唔好意思>-<
      我都有諗過整龍蝦伊麵...遲d試下~~

      刪除
  2. 小花!經濟又好食回味無窮,聰明煮婦⋯嘻嘻⋯祝安好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大花...多謝 ^~^
      如你仍在旅途中...祝你每天愉快...我看到你在京都拍的照片呢...happy holidays ^~^

      刪除
  3. 回覆
    1. 斃傢伙...比黃師奶投訴添 >o<
      懶飽就會寫...sorry囉

      刪除
  4. 我E家都好懶寫blog!又懶去D朋友度留言,2015大家都要除懶筋呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 時日都好似唔夠時間用...有時我全日都唔開電腦咖 >o<

      刪除