2014年11月18日星期二

蕃茄潮飯~~芝士海鮮味





阿囡一問 : 「雪櫃有冇蕃茄?」

我已知她想煮蕃茄飯啦

翌日即買材料教她煮

對我其實零難度

不過對於少入廚的阿囡來說

調較煮米水的多少

何謂適量的油鹽黑胡椒

就是可否煮到美味蕃茄飯的關鍵喇

「阿囡...學到未呀?」

(^~<)



簡單又美味的蕃茄飯

可發揮無限創意

這是芝士海鮮味版本呢...haha 

簡單做法 :


[ 米 + 水 + 橄欖油 + 鹽 + 黑胡椒 ] 是基本材料

煮兩 mugs 米所以加了兩個蕃茄

平常煮飯米和水的比例約 1 : 1

加了蕃茄就要少些水啦

我再加了帶子和蝦仁 ( 先用胡椒粉醃一下 )

海鮮會出水嘛

所以又再減少 D 水啦

蓋好蓋子....ON

So easy ^~*



煮好喇...haha

加入撕碎的片裝芝士

再多焗十分鐘至芝士溶化啦 


 DONE !!







<><><><><><><><>


金句分享 :

貪財是萬惡之根。

有人貪戀錢財,就被引誘離了真道,用許多愁苦把自己刺透了。

(提摩太前書六:10)









6 則留言:

  1. 小花媽,近來大家都好興整呢個食,
    今晚芙芙都可能會整呀,加芝士好惹味喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...潮流興呢個飯都幾好吖...經濟健康又好味...而且簡單人人都做到...啱晒咁忙嘅香港人~~

      刪除
  2. 小花,有接班人喇,囡囡努力呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想佢快D接班日日煮飯我食呀...多謝你幫佢加油 ^o^

      刪除
  3. Le個真係好hit!but believe it or not,我仲未煮過!hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿囡想試我至玩下咋...e+美心都玩埋一份添...事實都幾好食噃~~

      刪除