2015年5月26日星期二

沙律醬炒新薯





每次往日本旅遊

下榻酒店所供應的自助早餐

總有起碼一款的食物是用薯仔烹調的

有時是冷盤薯蓉沙律
( 做法與 薯仔沙律 相若....只要把薯仔大部份壓成蓉便可 )

有時是熱食的味噌薯仔炒豚肉

有時是西式煮法的薯仔炒火腿或煙肉

全部都是我的飛佛啊 !! ^o^
(可惜吃早餐時我不帶手機...所以相片欠奉 >_<)

<><>~~<><>~~<><>



買了一袋新薯

想回味一下那些 「薯味」...haha

煮了一碟沙律醬炒新薯

配料可以很隨意啦 ^~<

我在雪櫃摷到兩條芝士腸

冰箱又有一些枝豆

炒埋一碟清吓倉啦 !!


~ 沙律醬炒新薯 ~

做這碟菜時

忽發奇想用沙律醬炒

不是有沙拉骨嗎?

焗手做麵包時...不是會唧沙律醬在麵包面嗎 ?

一於試一試...

哈...原來味道不錯呢 !!!!

做法 :

(1) 把新薯洗刷淨,放入沸水煮腍

(2) 熱鍋下油,加入切件的新薯和喜愛的配料,炒炒炒

(3) 加入調味料 : 沙律醬,少少鹽,少少糖, 黑胡椒, basil...炒勻便成 


另一款枝豆菜色....歡迎瀏覽 ^~^

日式枝豆蝦仁燴豆腐







6 則留言:

  1. 呢個沙律醬炒新薯,好特別喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi...雀后...亂炒一通...但出奇好味...多謝 ^o^

      刪除
  2. 新薯我覺得味道幾好~我老公家下都覺得新薯好食D

    回覆刪除
    回覆
    1. 新薯D皮嫩D...可以食埋呀嘛...好有營養咖D皮 ^~<

      刪除