2015年7月5日星期日

簡易電飯煲焗雞





早前肥媽在公仔箱教電飯煲焗雞

阿 May 對此做法存疑 ( ?? )

我告訴她的確是行得通的呢

我也曾用智能煲做過 酒香花雕雞 啦 ^~<

「但電能煲不=普通電飯煲噃 ?」

哎呀...阿 May 既然滿腹疑團

我就 「幫人幫到底...送佛送到西」

一於用電飯煲做一次

圖文並茂Whatsapp給她

真是很簡單的啦

信未呀??

試吓做啦...哈哈!! ^~<



做法:

我今次用的是冰鮮走地雞....味道也頂呱呱呢 !!

( 1 ) 把雞不要的部份切掉和搣去肥膏....洗淨滴乾水再用廚紙抺乾
( 我最憎雞頭雞頸雞pat pat...切切切 !!! )

( 2 ) 醃雞 ( 雞腔內也要醃 )....起碼醃兩三小時(醃過夜更入味啦 )

醃料 : 胡椒粉 + 鹽 + 酒 ( 想酒味濃的話要搽多些)

( 3 )飯煲底放些薑蔥


( 4 ) 放雞入飯煲內 ( 不用加水 ).... 按著煮飯製 ( 需時約 40 分鐘 )

( 5 ) 不要立刻把雞取出,要多焗五分鐘

( 把筷子插入雞腿最厚肉部份... 如無血水流出便 okay 啦 !!)


( 6 ) 把雞放涼便可斬件了 ^~<


趕住開飯...擺得亂七八糟添 >o<
雞未完全放涼便切...所以肉和皮分離哇 >-<





沒有留言:

發佈留言