2013年12月14日星期六

鮮雜果批 ( 附圖解 )





熟識我的腦友都知道

我不擅於烘焙 >.<


主要原因是沒有推動力去學去研究


疏於練習自然不會做得好吧!


所以如果你看到我 post 的烘焙製成品是令人垂涎三尺的話


那個 recipe 一定是零難度


我做得到的....so can you


甚至比我做得更好哩 (^~*)


~鮮雜果批~                           

    

材料:                                      
 

做法: 


( 1 ) 今次我用現成批皮,如想現成批皮挺身一點,可掃些蛋白在批皮上;


    放入預熱焗爐(200度)焗五分鍾.此步驟省去也可


    若有時間,可壓碎消化餅加牛油自製批皮.

                           
  
( 2 ) 朱古力用熱水座溶-->如下圖 
         
  
    
 
( 3 ) 把朱古力漿掃在批皮,厚薄隨意
                          
                 

( 4 ) 把水果隨意鋪在已掃滿朱古力漿的批皮上

    
( 5 )將1茶匙魚膠粉溶於約60 ml.的熱水中; 

  然後淋在生果面;放入雪櫃直至魚膠粉漿凝結便成

                                        
       
 







如喜歡加入鮮忌廉,最簡單的做法是買一支鮮忌廉 ( 見下圖 )

可加在批底或唧在水果面哩! 
 
 
 



<><><><><><><><><><><><><>



金句分享 :



耶和華啊,認識你名的人要倚靠你,因你沒有離棄尋求你的人.

( 詩篇 9 : 10 )




4 則留言:

  1. 呢個唔難做~聖誕節PARTY 好有用~可以用黎招呼朋友~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年聖誕都要整番個食下至得,我都好耐冇整過LU,真係好易整啫^~^

      刪除
  2. 果然非常簡單~~ 又好味﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 又是甜品...又有多多水果...水太太做比水先生試下啦...希望你地鍾意^^

      刪除