2014年7月5日星期六

雪中樂 @ 鶴見山上別府市





在別府市

不但 開心遊 [ 地獄 ]

浸溫泉

還可以看雪景

真是樂透 ( ^o^ )

能夠登上鶴見山飽覽雪景

有賴丈夫 [ 鍥而不捨 ] 地去找登山纜車站

雖然車子裝備了 GPS

但卻不容易找到車站

即使找到了

但遊人稀少得可憐

包括我們在內只得四個人

令我們曾一度猶豫不決是否應該付車資登山

幸好丈夫作出明智的決定~~~~

「既然一場來到...點都要上山睇下啦 !!!!」

哈...這一看

果真 [非同小可 ]

我以為自己去了北海道

開心到呢

( ^~^ )



 知道山上只得零下幾度
我連忙把帶備的所有禦寒衣物穿上

哈哈...

[ 胖嘟嘟 ] 的北極熊來了

wakaka >o<



連小朋友的玩意也不錯過 ??!!

當然啦...

2014 / 1 / 22

乘車紀念嘛 !! 


要登上最遠最高的山啦 !!!! 




雪來啦~~啦~~啦~~






幾吋深的積雪呀 ~~~~~ 

















4 則留言:

  1. 小花,咁落雪系咪好凍呀,如果系我唔知撐唔撐得住添架!晚安喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大花...真係好冷呢 >o<....我行咗十五分鐘就走 lu~~

      刪除
  2. 嘩~真係好凍吓喎!~
    我反而鍾意少人~太多人玩都玩得唔開心~!冇咩人咁反而幾好呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 事實係人少少好玩...影相又唔會有路人甲行過....不過我地最初驚被人搵笨...奇怪點解得咁少遊客呀嘛...嘻嘻

      刪除