2014年10月27日星期一

日本南瓜沙律





萬聖節臨近

特別多南瓜賣

但我始終偏愛日本南瓜

覺得味道與眾不同

份外美味

yummy...yummy (^~^)

~日本南瓜沙律 ~



今年七月中往北九州旅遊時

在某間酒店的自助早餐

首次嚐到南瓜沙律

簡直 [ 驚為天人 ] 

立誓一定要把味道帶回家呢 !!



材料 :


味道與日式薯仔沙律相若

只是南瓜取代薯仔吧 ^~<


(1)南瓜先蒸 ( 或烚 ) 軟才批皮, 部份壓成蓉部份切粒

(2) 洋蔥一小角磨成茸

(3)白烚雞蛋切粒

(4) 低卡奇妙醬適量

把材料拌勻便成

so easy...but so yummy ... haha ^o^




<><><><><><><><><>



金句分享 :


你們的話,是,就說是,不是,就說不是。


若再多說,就是出於那惡者。


(馬太福音 五:37)






10 則留言:

  1. 小花妳好嗎!我都系鍾意日本南瓜,剛種下不知是否有收成,我要明年1月尾才去香港,我會先去日本玩夠才回港!
    香港天氣𨍭涼喇早晚要注意加衣,保重!晚安喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你有好收成啦...澳洲產日本南瓜...諗吓都開心 ^o^
      你又可以暢遊日本...真開心...我都心郁郁又想去玩咯>o<
      香港早晚已有秋意...咁你那邊又轉熱喇...天氣變大家都要保重身體...多謝你大花^~^

      刪除
  2. 小花媽,南瓜沙津正喎,
    日本南瓜係咪會甜啲呢?芙芙都想試下呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙...你好...多謝你嚟探我^~^
      我覺得日本南瓜份外好味...唔識形容>o<...而又係特別貴D...haha...你買半個試下先啦...如果你覺得味道普通...千祈咪向我索償噃 >o<
      我唔識係你個blog度留言...唔知click邊度呀....

      刪除
  3. 這個好, 有營養又好味道! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好...Mickey ^~^若果鍾意食南瓜...一定覺得超好味呢...多謝你~~

      刪除
  4. 小花,我近日好懶復留言,番香港同妳食甜品啦,我鍾意靚靚咁樣食得好開心架,近日天氣時冷時熱又花粉搞到天管唔好,大家保重啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大花...今日香港天氣轉冷...有D初冬的感覺喇...你要多D休息...唔好時日攪攪震手唔停啦 ^~<

      刪除