2012年12月23日星期日

家有聖誕娃哈哈



X'mas  is  coming ^o^

Haha....

我家聖誕娃娃祝大家

Merry  Christmas  &  a  Happy  New  Year  ^~^





繼聖誕娃娃出場後

登....登....登登

haha


聖誕貓..豆豆出場了~~~~



豆豆 : [ Uncle..Auntie....仲記唔記得我呀?....喵 ]

[ 每年聖誕節,我一定會出嚟轉個圈咖....喵 ]

[ 我係聖誕日出世咖....聖誕貓嚟啦....喵 ]

[ woo....今年聖誕節凍冰冰喎 ]

[ ha....唔怕....好在屋企 E+ 有個 fireplace....喵 ]

Hahaha ^o^




每年聖誕

我家寶貝 Jill Jill  &  豆豆 都和大家見見面

如想重溫往年舊作

歡迎瀏覽 ~~



希望牠們能在聖誕佳節時

帶給你們點點歡樂 !



<><><><><><><><>



X'mas  is  X'mas....

only  when  you  have  Jesus  in  your  heart !

我報給你們大喜的信息,是關乎萬民的;

因今天在大衛的城裏,為你們生了救主,就是主基督.

你們要看見一個嬰孩,包著布,卧在馬槽裏,那就是記號了.

(路加福音2:10下-12)




沒有留言:

發佈留言