2015年8月12日星期三

我的第一 STAUB




慳家 C9 如我

從沒打算花費幾千元買個 STAUB

但姐姐送我一堆印花

二五折就可以換購一個

當然....

換啦....YEAH !!!!








即刻去書店買本 STAUB cookbook 「增值」一下

選擇不多耶....

我選了這一本~~~~

對日本人寫的書有偏好

菜式實際...合我口味呢 ^~^


哈...又有新玩具

網誌要新增分類喇 ^~<

「Kitchen 鐵鍋」用來集合 STAUB料理

記下用鐵鍋烹調的樂趣

希望 very soon

我也愛上鑄鐵鍋 ^o^








6 則留言:

  1. 回覆
    1. Hi...米小桃^~^...刨下書就開工...多謝你嚟探我^o^

      刪除
  2. 我都有叫我媽咪幫我換呀! 太抵喇, 我願意抬返來!!hahahahah 上年我都有換!!
    不過我今年換比你個細一個碼的綠色, 和紅色淺鍋...
    好啱我都係上星期因為換左煲而買左本日文食譜, 亦係同你本一樣呀!!!! XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi...有希...long time no chat...haha ^o^
      原來你都係 staub fans ?! 我一向對呢個鍋冇咩興趣...因為太貴啦...又重到C >.< 但我諗咁貴一定有佢過人之處...E+咁抵咪換隻玩下囉 !!
      你可以換購兩隻...一定係好努力咁儲印花咯 !!
      近年來很少買烹飪書...吸引我的都是日本人寫的...認真實際不賣弄才是我杯茶^~<
      Thanks so much for visiting ^o^

      刪除
  3. 我都迷上咗~覺得炆餸煲湯都好用~你快D試下吖

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦...當真有令人著迷的魔力?!...我要快D試下至得 ^~<

      刪除