2015年10月16日星期五

釀油揚




油揚

即日版豆卜

不過

大D...長D...難買D...貴DD

但我喜歡油揚

軟棉棉D

魚膠釀多D

口感滿足多D

嘻嘻 ^=^



不要誤會我食「神期」食品啊
這是以前影的相片...haha >o<



方形的油揚較難買到

但釀起來較方便

只要對角剪開便有兩個三角形油揚

我通常會先把油揚放入沸水中浸一會

再把水份揸掉

以去除過多的油份


長方形的較麻煩

隨意發揮一下剪裁的創意啦 ^o^


我喜歡放湯

清清淡淡做個雜菜鍋也不錯吧 !! ^~<









6 則留言:

  1. 好味:) 可否用來做腐皮壽司?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you..米小桃 ^~^
      腐皮壽司用豆腐皮做...但我都想試下用油揚做唔做到..遲D我試下做先..成功就會記錄喺呢度啦^o^

      刪除
  2. 是否腐皮壽司個d 腐皮嚟架?

    回覆刪除
    回覆
    1. hi...Jenny ^~^ 原來好多人鍾意食腐皮壽司喎...haha...腐皮壽司用豆腐皮...但我都會研究下用油揚得唔得...thank you 比呢個煮意我 ^o^

      刪除
  3. 太古城D超市實有得賣呀~嗰到勁多日本人住~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我附近間超市間中有得賣咋...太古城對我來講超級遠呀...哈哈 ^o^

      刪除