2015年10月31日星期六

腰果朱古力





腰果朱古力

多多脆

少少甜

(^~<)

超多腰果

啖啖卜卜脆

脆完少少甜

唯有自家製才有的口感

i-chi-ban !!

(^o^)



~ 腰果朱古力~

儲存在密氣瓶的腰果朱古力

個多星期後依然卜卜脆

可以慢慢歎....哈 ^~<



做法:

( 1 ) 沖洗腰果再風乾 , 放入已預熱焗爐 ( 180。C)每面焗至金黃色取出放涼

用焗的方法較用油炸方便和健康呢 ^~<


( 2 ) 我想「消滅」這一袋 dark chocolate button , 腰果朱古力的煮意由此而起...哈 ^o^

其實用任何朱古力也可以

吃剩的milk chocolate bar 也可以啦

不過我最愛吃黑朱古力...呵呵 ^o^ 

隔水把朱古力慢慢煮溶 


( 3 ) 把液體狀的朱古力鋪在牛油紙或錫箔紙上 , 放入已放涼的卜卜脆腰果



其實喜歡加入甚麼也可以

我灑入一些椰絲

也可加入其他果仁或乾果如葡萄乾等 


( 4 ) 放入雪櫃冷卻 , 當朱古力變硬搣成小塊便成











4 則留言:

  1. 回覆
    1. Hi...米小桃...多謝^~^講真的確好吃...令我食唔停...呵呵^o^

      刪除
  2. 小花媽~你好有心機~呢D小食我通常買多架咋~!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi...黃師奶...我都係多數買現成的...但啖啖腰果少少朱古力就要自家製先有吖嘛...很久才整一次...haha

      刪除