2012年6月4日星期一

香草白汁薯仔燴牛脷



*我的 keep fit blog 最新網誌 ~~
C 9 愛美麗 , 你有興趣瀏覽嗎 ? *


有誰不愛自己?

愛自己..

就要懂得吃得健康有營

但同時又可滿足口腹之慾

這是我的煮食哲學!

如果你是這blog的[常客]
(welcome..^0^)

你不難發現我的菜譜絕大部份都是~~~~

清淡..蒸煮..少甜..低脂的

肥膩煎炸的食譜

可說是鳳毛麟角!

我們有時無可避免出外用膳

食肆供應的食物都是較油膩..濃味;

那麼在家自己做飯

何不煮得健康又有營?!?!

我想起早前電視有一個飲食節目

由識飲識食的肥滔主持

哈....每次我看這個節目

心中都會這樣想:

[哎呀....幾好食都假....食到好似你咁肥咪弊!!](>.<)

所以....崇尚健康的當下

我覺得出色的廚師

應該既能煮出健康美食

又有健康標準的體態

就是至高境界!!

香草白汁薯仔燴牛脷

雖用脫脂奶代替忌廉
但這個白汁一樣美味可口
用奶煮白汁....不單省錢
而且低卡低脂哩!


材料:

(1)即食咸牛脷一包切細件

(2)薯仔 3 至4 個切角塊
(3)香草~~ basil / parsley 適量

(4)脫脂奶 200 ml

用脫脂奶做白汁
200ml 只有72卡....0.2克脂肪
食得滋味又放心....哈!!

做法:

(1)熱鑊下油,先爆香薯仔;然後加水(剛蓋過薯仔便夠),把薯仔煮腍

(2)當薯仔煮至七八成腍度,加入脫脂奶和調味(雞粉 + 黑胡椒粉 + 鹽)

(3)最後加入即食牛脷,拌勻,再灑入適量香草便成

*如汁太稀,可加入粟粉水*



<><><><><><><><><><><><><><><>




金句分享:

誰敬畏耶和華,耶和華必指示他當選擇的道路.

(詩篇 25 : 12 )


沒有留言:

發佈留言