2013年8月27日星期二

騎呢 [ 美食 ] ^^

 
 
哈...有些腦友看了我上一篇的碎碎唸
 
以為我是一個膽大又勇敢的強者 ( I wish I were ! >.< )
 
嘿嘿...看完以下的覆診故事...
 
你可會再這樣想呢 ? 



  
上星期四 22 號去覆診
 
醫生說傷口也保持得相當乾爽....已癒合了八九成
 
抗生素也吃完了一個療程...不用再服藥了 ^o^
( 該死的細菌!!)
 
不過...縫線還未溶解...她說這種線要廿多天才自動溶解的
 
除非用人手拆線...她問我 : 「你想唔想 ? 」
 
我一秒也不用考慮 : 「等...等佢自己溶...>.<" 」
 
醫生拿出剪刀 說 :「 線尾我故意留長咗..不如剪咗佢..你會舒服 D..咪郁呀 !!
 
說時遲那時快...剪刀已貼近傷口處放...
 
哇哇哇...我閉上眼別過臉...
 
喃喃自語地說 : 「arr...好驚呀好驚呀 ( >﹏< ") ...」
(醫生護士沒有撞聾...該聽到的)
 
哎呀...幾十歲人膽小如此...真失儀...羞家哩  >.<
 
 
 
 
 
今日天朗氣清...藍天白雲...雨過已天清
 
祝願自己和每一位曾經歷困難或病患的朋友

仰望藍天時能領悟~~~~

縱然 [ 天有不測之風雲,人有霎時之禍福 ]

但希望在明天...人間滿希望...哈哈 ^~^

今天想記下早前生活上一件趣事~~~~

請看以下這碟騎呢白痴不知所謂的 [ 美食 ] ~~~~

 ( 美食是由食者去介定的...so 這絕對是美食 ...haha >~< ) 
 


粟米片切片蘋果伴蔬菜條

sliced apple with corn flakes topping decorated with veggie sticks 


不消幾分鐘....[ 美食 ] 已被吃光光...

真是好味到難以置信...wakaka

究竟是誰會欣賞這碟騎呢 [ 美食 ] 呢 ??

呵呵~~~~
 
Jill  Jill  是也 ^o^


 
 
thr26_2.gif image by kellyruby : 「 好耐冇見呀腦友...我肥咗少少...咪笑我肥嘟嘟啦 !!」
 

 
 
thr26_2.gif image by kellyruby : 「 我啱啱牛一...八歲 lu...瞓覺我至叻...」
 
 
Jill  Jill 7 月 28 日 牛一
 
剛巧我們一家去了首爾旅行
 
回來後才和他補祝生日
 
臨急便炮製了這碟騎呢 [ 美食 ] 當生日蛋糕囉
 
wakaka...
 
Happy birthday...Jill Jill ^~*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言