2015年6月8日星期一

肆無忌憚吃甜點@北海道






北海道旅遊期間

肆無忌憚吃甜點

喜歡吃就吃

吃到不亦樂乎 ... haha

現在翻看相片

都回味無窮啊 ~~~~


在函館的人氣洋菓子店 SNAFFLE'S 買的

抹茶紅豆蛋糕

上圖和下圖都是在便利店買的甜點



我的飛佛~~~ Rare cheese tart
吃過第一次後上了癮

芝士餡的中心是軟棉棉的啊 !!

wow...好食到不得了!!

店舖在 JR札幌站內

最瘋狂是兩個人分吃半打

實在太好吃了...yummy yummy ^o^



上下圖是在富良野 POPURA FARM 買的 蜜瓜雪糕 



便利店買的...味道一般...浪費 Quota >.< 



在札幌參觀白之戀人公園時吃的甜點


往 Starbucks 時...我總愛吃這個 Cinnamon Roll ^~^





4 則留言:

  1. 我覺得喺日本~求奇一間餐廳或者CAFE入面買個包~都好食過香港~~
    我呢個日本癡真係痴痴哋~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我同你癡埋一堆...因我都覺得係...哈~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 食美味靚樣甜點...真係啖啖開心^o^

      刪除