2013年5月29日星期三

吃得開懷 @ TDS

 
 
各位腦友仔
 
正正常常開開心心的小花媽回來喇 ^3^
 
多謝你們的關心和留言
 
感激 - ing



 
 
今日
 
我又 post 美食相引你流口水了...haha
 
上次去 TDS 食餐心情麻麻
 
於是我和老公有個約定
 
[ 嗱...老公...我檢查完平安無事你就要 book 枱同我再食多次 blahblahblah.....]
 
哈 ^o^
 
老公辦事超有效率
 
27 號就 book 枱和我再歎多次 ^~^
 
今次
 
心無牽掛
 
真是食得特別開懷....哈哈



 
 
 [ 各位腦友....美食當前....我唔客氣啦....你睇吓幾好食...wakaka ^3^ ]

好味 ^o^ yummy ^~^ 食指大動 ^3^

haha...食評寫畢

( 美味頭盆相片欠奉 ... sorry >~< )


Russian borsch 羅宋湯

 


Cream of celeriac soup with smoked eel 西芹湯


 Steamed salmon and sole paupiettes with sorrel cream sauce,
olive potatoes and vegetable fettucine

 


 Grilled Angus beef fillet with green peppercorn sauce,
gaufrette potatoes and sautéed Asian vegetables


 Pear chocolate Charlotte


 Iced nougat parfait with kumquat sauce



tea and coffee 
 


<><><><><><><><><><><><><><><>



金句分享 :

不要自以為有智慧;要敬畏耶和華,遠離惡事.

( 箴言 3 : 7 )






 


沒有留言:

發佈留言