2011年11月24日星期四

泡菜 / 洋蔥豚肉丼(附詳細圖解)

line-117.gif picture by kellyruby


今日介紹這款豚肉丼之際.... 
想起早前某星期日的晚上
在黃埔牛肉飯專門店遇見的一則好人好事 !!

當晚八時許....
正值晚膳繁忙時段 ;
店內擠滿了食客....人頭湧湧啊 !!
大部份人都在享用 shabu shabu....
想找座位真不容易喲 !!
hotpot.gif image by kellyruby


當我站著等位的時候 ;
看到在遠處有一位女士....
扭腰往後向我這個方向不停揮手啊....揮手....

啊呀.....原來她在向我揮手哩 ;
我心中暗忖 : [ 她是誰呢 ?? 她是與我打招呼嗎 ??]
這位女士友善對我說 :
[ 我們要走了....你來這裏坐吧 !! ]
真是滿有溫情的一則好人好事唷 !!!!
當時店裏等座位的人多得很 ;
為何她會向站在後遠方的我熱情揮手 ??
我想....她會不會是一位認得我而素未謀面的 blog 友 ??
是妳嗎 ?? 真是妳嗎 ??
謝謝妳.....no  matter  who  you  are !!!!




*泡菜豚肉丼*



材料:47_68167_796eb0df66605ec.gif image by ForYahooBlog

  •  薄切豚肉片:用胡椒粉,雞粉醃一會                    

  • 適量泡菜                                         
  • 一個洋蔥 , 切絲
做法:
(1)熱鑊下油 , 先炒軟洋蔥絲,取出備用
    
(2)爆香蒜蓉
    
(3)加入豚肉炒至肉色轉白
    
(4)把已炒軟之洋蔥絲加入
    
(5) 加入泡菜(多少隨意),加少少糖,兜勻便成!
    


*泡菜豚肉丼*

囡囡不嗜辣....
另煮一個口味 !!
不加泡菜....加入鰻魚汁 ( 燒肉汁也可 )....
洋蔥豚肉丼....味道一樣頂呱呱的啊!!!!


*洋蔥豚肉丼*

line-117.gif picture by kellyruby


金句分享 :

耶和華有憐憫,有恩典,不輕易發怒,且有豐盛的慈愛.
(詩篇103:8)










              
         

12 則留言:

  1. 小花媽.我想試下留言呀.睇下今次又得唔得先.

    回覆刪除
  2. 好似得噃.不過個時間好似唔係幾啱咁嘅.

    回覆刪除
  3. 妳唔知道妳上次比賽之後.好多blog友都認得妳架.

    回覆刪除
  4. hi,伊伊娃娃:
    真係易煮又好味咖^o^泡菜仲好有益添:D

    回覆刪除
  5. hi,史廸仔:
    你喺度留言比我真好,唔駛咁靜^o^呢度似圖書館,人人都靜靜睇,睇完就走,不過事實上留言係較阿虎麻煩ger:(你喺google開咗account??時間係唔啱咖,我都唔得閒去研究點較,其實呢度好多嘢玩,我未有時間慢慢攪;我stay喺呢度,因為可以越玩越多嘢攪,可以越攪越靚;反而阿虎就時日short,我上一篇post又再變形喇,真係無眼睇!!史廸仔....你咪嚇我wor....我唔想有人認得我,我時日都c9街坊裝出街,成隻烏鴉咁咖><

    回覆刪除
  6. 就算係c9.都係一個好有氣質嘅c9嚟啦.

    回覆刪除
  7. 小花媽就算我唔識你,因為你個樣斯文大方,我相信我都會情願把檯讓俾你 :)
    豚肉係豬肉是嗎?

    回覆刪除
  8. hi,伊伊娃娃:
    可用胡椒粉和雞粉稍醃..去除雪味..因泡菜都頗鹹..我覺得醃肉不用太鹹..我一向煮餸偏淡..少鹽和少糖為原則..唔知啱唔啱你口味?^o^

    回覆刪除
  9. hi,史廸仔:
    你真係識氹我開心XD即使我有氣質,就係小氣同神經質..wakaka><thx..anyway:)

    回覆刪除
  10. hi,Jane:
    豚肉就係豬肉,我都唔知點解日本料理會寫豚肉,我照抄啫><其實喺香港,大部份人都[人情薄過紙],好 cool咖;我又唔係阿婆又唔係大肚,有人咁熱情讓位比我,真係好少有咖!不過,我都希望香港人能溫情d,唔好人人自己顧自己就好喇!! :D

    回覆刪除